- انهالت، س . (2011). هویت رقابتی: مدیریت نوین برند برای ملل، شهرها و مناطق. (ترجمه مصطفی اکبری مطلق؛ مجتبی شاکری روس؛ محمد صالح شریفی). تهران: انتشارات طحان/ هله.
- جلالی فراهانی، م؛ علیدوست قهفرخی، ا. (1390). مدیریت رویدادها و اردوی ورزشی، تهران، انتشارات دانشگاه تهران.
- حافظنیا، م؛ سلیمانی، م؛ قورچی، م؛ محمدیان، ح. (1394). تبیین رابطه زیرساختهای شهری و جهانی شدن دولت محلی و کلانشهری، جغرافیای سیاسی، 1 (2)، 48-26.
- داناییفرد، ح؛ الوانی، م؛ آذر، ع. (1386). روششناسی پژوهش کمّی در مدیریت، رویکردی جامع. انتشارات اشراقی. تهران.
- داناییفرد، ح؛ امامی، م. (1392). استراتژی نظریه دادهبنیاد در مطالعات سازمان و مدیریت، انتشارات صفار. چاپ دوم.
- دیوانداری، ع، کرمانشاه، ع؛ اخلاصی، ا. (1391). ارایه مدل برندآفرینی برای کلانپروژههای تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر دادهها، پژوهشهای بازرگانی، 65، : 64-27.
- رنجکش، م، اصغری، ح؛ محقر، ا. (1392). برندآفرینی در دیپلماسی نیچهای قطر، فصلنامه مطالعات سیاسی، شماره 19، 178-145.
- صادقی، م. (۱۳۹۴). هنر برندینگ ملی ارزش برندینگ ملی و نقش دولت و بخش هنر و فرهنگ، چهارمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز، تهران: همایشگران مهر اشراق، صفحات 39-31.
- عامری, م. (۱۳۹۶). شناسایی عوامل موثر بر برندسازی شهرها و کشورها با رویکرد استراتژیک مطالعه کلانشهر مشهد، چهارمین کنگره بینالمللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت، حسابداری و اقتصاد، شیراز، موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی.
- کرسول، ج. (1391). پویش کیفی و طرح پژوهش: انتخاب از میان پنج رویکرد (روایتپژوهی، پدیدارشناسی، نظریه دادهبنیاد، قومنگاری، مطالعه موردی)، ترجمه حسن داناییفرد، حسین کاظمی. انتشارات صفار. ویرایش دوم. تهران.
- محمدیفر، ی؛ روستا، ا؛ حمیدینژاد، م؛ قرهچه، م. (1395). مدلی برای برندسازی شهری در ایران بر اساس نظریه دادهبنیاد. مدیریت برند، 3 (5)، 68-41.
- مسترمن، گ. (1387). مدیریت راهبردی رویدادهای ورزشی با رویکرد بینالمللی، ترجمه سید محمدحسین رضوی، حسن بلوریان، محمدرضا برومند، آمل، نشر شمال پایدار.
- معصومزاده زواره، ا. (1391). ورزش، هویت رقابتی و فرصتهای پیش روی برندآفرینی، وبسایت موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
- مقدم، ا؛ کمالیان، ا؛ اورعی یزدانی، ب؛ کرد، ب؛ روشن، ع. (1395). تبیین و طراحی مدل مدیریت منابع انسانی کارآفرینانه: رویکرد دادهبنیاد (مطالعهای در صنعت برق، گروه شرکتهای ایران ترانسفور، بهبود مدیریت، 10 (34)؛ 157-123.
- منوریان، ع؛ ابویی اردکان، م؛ پورموسوی، م؛ رحیمیان، ا. (1392). مدل فرآیندی برندآفرینی شهری برای کلانشهرهای ایران، نشریه چشمانداز مدیریت دولتی، 1، 63-43.
- نظریان، ع; باقری، ی؛ شریعتی فیضآبادی، م. (1395). مدلسازی نرم (ISM) مولفههای دیپلماسی ورزش، مدیریت ورزشی، 8 (5)، 797-821.
- نوری، م. (1394). نقش برند ملی در تحولات اقتصادی کشوره»، وبسایت فرصت امروز.
- Ashworth, G. J., & Voogd, H. (1994). Marketing of Tourism Places: What are we doing? Journal of International Consumer Marketing, 6 (3-4), 5-19.
- Avraham, E., & Ketter, E. (2008). Will we be safe there? Analysing strategies for altering unsafe place images. Place Branding and Public Diplomacy, 4 (3), 196-204.
- Ball, J., Simpson, S., Ardovino, P., & Skemp-Arlt, K. (2008). Leadership competencies of university recreational directors in Wisconsin. Recreational Sports Journal, 32 (1), 3-10.
- Barcelona, B., & Ross, C. M. (2004). An Analysis of the Perceived Competencies of Recreational Sport Administrators. Journal of Park & Recreation Administration, 22 (4).
- Belloso, J. C. (2011). The city branding of Barcelona: a success story. In City Branding. Palgrave Macmillan UK. 118-123
- Bladen, C., Kennell, J., Abson, E., & Wilde, N. (2012). Events management: An introduction. Routledge
- Brown, C., Busser, J. A., & Baloglu, S. (2010). Sport tourists in a gaming destination: Predicting gaming and non-gaming expenditures. UNLV Gaming Research & Review Journal, 14 (2), 59.
- Cabrita, M. D. R. D. M., Machado, V. A. C., & Cabrita, C. (2013). Managing creative industries in the context of knowledge-based urban development. International Journal of Knowledge-Based Development, 4(4), 318-337.
- Daniels, M. J. (2007). : Central place theory and sport tourism impacts: Annals of Tourism Research, 34 (2), 332-347.
- Devadas, U. M., Silong, A. D., & Ismail, I. A. (2011). The relevance of Glaserian and Straussian grounded theory approaches in researching human resource development. Int. J. Model. Optim, 11, 348-352.
- Dickinson, J., & Shipway, R. (2007). Resource guide to the impact of events, hospitality, leisure, and sport and tourism network. The Higher Education Academy, Heslington.
- Dinnie, K. (2011). Introduction to the theory of city branding. In City Branding (pp. 3-7). Palgrave Macmillan UK.
- Dinnie, K. (2015). Nation branding: Concepts, issues, practice. Routledge, p. 174-180
- Emery, P. R. (2002). Bidding to host a major sports event: The local organising committee perspective. International Journal of Public Sector Management, 15 (4), 316-335.
- Emery, P.R. (2010). Past, present, future major sport event management practice: The practitioner perspective. Sport management review, 13 (2), 158-170.
- Fok, K. W. K., & Law, W. W. Y. (2018). City re-imagined: Multi-stakeholder study on branding Hong Kong as a city of greenery. Journal of Environmental Management, 206, 1039-1051.
- Freire, J. (2014). Place branding in Africa. Place branding and public diplomacy, 10 (1), 32-34.
- Fullerton, J., & Holtzhausen, D. (2012). Americans’ attitudes toward South Africa: A study of country reputation and the 2010 FIFA World Cup. Place Branding and Public Diplomacy, 8 (4), 269-283.
- Getz, D., 1997. Event Management & Event tourism. Cognizant Communication Corporation, New York.
- Grix, J., & Houlihan, B. (2014). Sports Mega‐Events as Part of a Nation's Soft Power Strategy: The Cases of Germany (2006) and the UK (2012). The British journal of politics & international relations, 16 (4), 572-596.
- Han, M., de Jong, M., Cui, Z., Xu, L., Lu, H., & Sun, B. (2018). City Branding in China’s Northeastern Region: How Do Cities Reposition Themselves When Facing Industrial Decline and Ecological Modernization? Sustainability, 10 (1), 102.
- Harris, J., Lepp, A., & Lee, S. (2012). The 2010 Ryder Cup, images of Wales and tourism development. European Journal of Tourism Research, 5 (1), 38
- Hemmonsbey, J. D., & Knott, B. (2016). Branding an African city through sport: the role of stakeholder engagement.
- Heslop, L. A., Nadeau, J., O'reilly, N., & Armenakyan, A. (2013). Mega-event and country co-branding: Image shifts, transfers and reputational impacts. Corporate Reputation Review, 16 (1), 7-33.
- https://www.forsatonline.com/school-business/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1.html?category_id=29
- Jones, M., & Alony, I. (2011). Guiding the use of Grounded Theory in Doctoral studies–an example from the Australian film industry.
- Karadakis, K., Kaplanidou, K., & Karlis, G. (2010). Event leveraging of mega sport events: a SWOT analysis approach. International Journal of Event and Festival Management, 1 (3), 170-185.
- Kelle, U. (2007). Emergence vs. Forcing of Empirical Data? A Crucial Problem of Grounded Theory Reconsidered. Historical Social Research/Historische Sozialforschung. Supplement, 133-156.
- Kendall, J. (1999). Axial coding and the grounded theory controversy. Western journal of nursing research, 21 (6), 743-757.
- Kerr, N. M. (2011). Creating a protective picture: A grounded theory of how medical-surgical nurses decide to follow a charting-by-exception policy on a day-to-day, patient-by-patient basis. Rutgers the State University of New Jersey-Newark.
- Knott, B. (2015). The Strategic contribution of sport mega-events to national branding: the case of South Africa and the 2010 FIFA World Cup (Doctoral dissertation, Bournemouth University).
- Koosha, M., Yousefi, B., & Eydi, H. (2013). Facilitators and Inhibitors of Bidding and Hosting Mega Sporting Events in Iran. Choregia, 9 (2).
- Mackey, D. (2001). Sheffield calls off bid. Manchester, UK: The Guardian Media Group, p: 114.
- Massoum Zadeh Zavareh, A. (1391). Sports Competitive Identity and Branding Opportunities, Website of the Institute for Business Studies and Research.
- Murray, S. (2013). Sports diplomacy in the Australian context: A case study of the Department of Foreign Affairs and Trade. Sports Law eJournal.
- Ottevanger, H. J., Dalarna, H., & Heilbronn, F. (2007). Sport Tourism: Factors of influence on sport event visit motivation. Unpublished doctoral dissertation, Bournemouth University, United Kingdom, 14.
- Pigman, G. A. (2014). International Sport and Diplomacy's Public Dimension: Governments, Sporting Federations and the Global Audience. Diplomacy & Statecraft, 25 (1), 94-114
- Randeree, K. (2011). Islam and the Olympics: seeking a host city in the Muslim world. International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, 4 (3), 211-226.
- Rehan, R. M. (2014). Urban branding as an effective sustainability tool in urban development. HBRC Journal, 10 (2), 222-230.
- Richelieu, A. (2018). A sport-oriented place branding strategy for cities, regions and countries. Sport, Business and Management: An International Journal, 8 (4), 354-374.
- Ritchie, J. B., & Lyons, M. (1990). Olympulse VI: A post-event assessment of resident reaction to the XV Olympic Winter Games. Journal of Travel Research, 28 (3), 14-23.
- Robinson, L. (2006). Customer expectations of sport organisations:. European Sport Management Quarterly, 6 (1), 67-84.
- Robledo, M. A. (2001). Measuring and managing service quality: integrating customer expectations. Managing Service Quality: An International Journal, 11 (1), 22-31.
- Robrecht, L. C. (1995). Grounded theory: Evolving methods. Qualitative health research, 5 (2), 169-177.
- Saunders, M., Lewis, P., & Thornhill, A. (2009). Understanding research philosophies and approaches. Research methods for business students, 4, 106-135.
- Schmid, U. (2006). Event-Management im Spitzen-Wettkampfsport: Entwicklungen, Ziele und Organisationsprinzipien. Kovač.
- Shank, M. D., & Lyberger, M. R. (2014). : Sports marketing: A strategic perspective. Routledge.
- Sriram, S., & Kalwani, M. U. (2007). Optimal advertising and promotion budgets in dynamic markets with brand equity as a mediating variable. Management Science, 53 (1), 46-60.
- Sun, Z., Pieters, J., Young, J., & Soltani, A. (2018). Exploring city branding strategies and their impacts on local tourism success, the case study of Kumamoto Prefecture, Japan. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 23 (2), 158-169.
- Wæraas, A., Bjørnå, H., & Moldenæs, T. (2015). Place, organization, democracy: Three strategies for municipal branding. Public Management Review, 17 (9), 1282-1304.
- Westerbeek, H. M., Turner, P., & Ingerson, L. (2002). Key success factors in bidding for hallmark sporting events. International Marketing Review, 19 (3), 303-322.
- Yang, Q., Lu, H., Scoglio, C., de Jong, M., & Gruenbacher, D. (2018). A network-based approach to model the development of city branding in China. Computers, Environment and Urban Systems, 72, 161-176.
- Yao, J. (2010). The effect of hosting the Olympics on national image: An analysis of US newspaper coverage of host countries with reputation problems. Iowa State University.
|