دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,582
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,801
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. (1396). تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). جلوه هنر, 4(3), 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
مجید اسماعیل پور; فرشاد آرام. "تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)". جلوه هنر, 4, 3, 1396, 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. (1396). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)', جلوه هنر, 4(3), pp. 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). جلوه هنر, 1396; 4(3): 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب