دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,013
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,432
عزیزی, محمد, بهادری فر, سحر, اخلاصی, امیر. (1396). ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 4(3), 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427
محمد عزیزی; سحر بهادری فر; امیر اخلاصی. "ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 4, 3, 1396, 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427
عزیزی, محمد, بهادری فر, سحر, اخلاصی, امیر. (1396). 'ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 4(3), pp. 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427
عزیزی, محمد, بهادری فر, سحر, اخلاصی, امیر. ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1396; 4(3): 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب