دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,801
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,618
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. (1396). شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران). جلوه هنر, 4(2), 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
مهران رضوانی; کبری گودرزی; امیر مشهدی فراهانی. "شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. (1396). 'شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)', جلوه هنر, 4(2), pp. 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران). جلوه هنر, 1396; 4(2): 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب