دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,144
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,516
صدیقی, حامد, اکبری, محسن, کاظمی نیا, آزاده. (1396). بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی. جلوه هنر, 4(2), 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420
حامد صدیقی; محسن اکبری; آزاده کاظمی نیا. "بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420
صدیقی, حامد, اکبری, محسن, کاظمی نیا, آزاده. (1396). 'بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی', جلوه هنر, 4(2), pp. 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420
صدیقی, حامد, اکبری, محسن, کاظمی نیا, آزاده. بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی. جلوه هنر, 1396; 4(2): 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب