دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,085
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,470
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. (1396). تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز. جلوه هنر, 4(1), 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
فضل اله کاظمی; انوشیروان بافندکار. "تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. (1396). 'تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز', جلوه هنر, 4(1), pp. 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز. جلوه هنر, 1396; 4(1): 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب