دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها486
تعداد مقالات3,812
تعداد مشاهده مقاله5,033,133
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,481,495
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 4(1), 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
آزاده امتی; آرمان احمدی زاد; پرویز کفچه. "عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). 'عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند', جلوه هنر, 4(1), pp. 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 1396; 4(1): 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.