دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها435
تعداد مقالات3,371
تعداد مشاهده مقاله4,526,002
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,851,717
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1395). بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه. جلوه هنر, 3(4), 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
مهدی اشکانی; محمدرحیم اسفیدانی. "بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. (1395). 'بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه', جلوه هنر, 3(4), pp. 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050
اشکانی, مهدی, اسفیدانی, محمدرحیم. بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرف‌کننده بر بشارت برند تلفن همراه. جلوه هنر, 1395; 3(4): 157-180. doi: 10.22051/bmr.2018.8221.1050


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.