دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها450
تعداد مقالات3,511
تعداد مشاهده مقاله4,678,260
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,032,211
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 3(4), 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
مهدی نیکفرجام; ساره عبدالوند. "مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). 'مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی', جلوه هنر, 3(4), pp. 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 1395; 3(4): 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.