دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها397
تعداد مقالات3,116
تعداد مشاهده مقاله4,378,580
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,657,952
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 4(8), 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو. "طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند". جلوه هنر, 4, 8, 1395, 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). 'طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند', جلوه هنر, 4(8), pp. 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 1395; 4(8): 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.