دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها431
تعداد مقالات3,346
تعداد مشاهده مقاله4,523,941
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,848,245
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 3(4), 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو. "طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). 'طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند', جلوه هنر, 3(4), pp. 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 1395; 3(4): 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.