دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,580
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,801
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 3(4), 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو. "طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). 'طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند', جلوه هنر, 3(4), pp. 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 1395; 3(4): 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب