دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها438
تعداد مقالات3,394
تعداد مشاهده مقاله4,562,832
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,901,691
کریمی علویجه, محمد رضا, حقیقی کفاش, مهدی, نظری, مهسا. (1395). تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 3(3), 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358
محمد رضا کریمی علویجه; مهدی حقیقی کفاش; مهسا نظری. "تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358
کریمی علویجه, محمد رضا, حقیقی کفاش, مهدی, نظری, مهسا. (1395). 'تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 3(3), pp. 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358
کریمی علویجه, محمد رضا, حقیقی کفاش, مهدی, نظری, مهسا. تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1395; 3(3): 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.