دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها438
تعداد مقالات3,394
تعداد مشاهده مقاله4,562,832
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,901,698
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. (1395). پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(3), 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
محمدرضا حمیدی زاده; علیرضا غدیری; منیژه قره چه; کاوه بازرگان. "پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. (1395). 'پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(3), pp. 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(3): 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.