دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها460
تعداد مقالات3,609
تعداد مشاهده مقاله4,809,220
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,192,566
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 4(2), 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
منیژه حقیقی نسب; وحیده ممیزی. "آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران". جلوه هنر, 4, 2, 1395, 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). 'آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران', جلوه هنر, 4(2), pp. 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 1395; 4(2): 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.