دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها380
تعداد مقالات2,902
تعداد مشاهده مقاله3,839,793
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,248,560
سلیمی فرد, خداکرم, پوردهقان, عادل. (1395). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی. جلوه هنر, 3(6), 133-160. doi: 10.22051/bmr.2017.6356.
خداکرم سلیمی فرد; عادل پوردهقان. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی". جلوه هنر, 3, 6, 1395, 133-160. doi: 10.22051/bmr.2017.6356.
سلیمی فرد, خداکرم, پوردهقان, عادل. (1395). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی', جلوه هنر, 3(6), pp. 133-160. doi: 10.22051/bmr.2017.6356.
سلیمی فرد, خداکرم, پوردهقان, عادل. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی. جلوه هنر, 1395; 3(6): 133-160. doi: 10.22051/bmr.2017.6356.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.