دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,226
تعداد مشاهده مقاله4,484,828
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,793,528
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. (1395). پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. جلوه هنر, 3(2), 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
حمیدرضا سعیدنیا; آمنه قهرمانی; مهدی ایران نژاد پاریزی. "پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. (1395). 'پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند', جلوه هنر, 3(2), pp. 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. جلوه هنر, 1395; 3(2): 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.