دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها367
تعداد مقالات2,834
تعداد مشاهده مقاله3,431,148
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,009,069
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. (1395). پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. جلوه هنر, 3(2), 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
حمیدرضا سعیدنیا; آمنه قهرمانی; مهدی ایران نژاد پاریزی. "پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. (1395). 'پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند', جلوه هنر, 3(2), pp. 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005
سعیدنیا, حمیدرضا, قهرمانی, آمنه, ایران نژاد پاریزی, مهدی. پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند. جلوه هنر, 1395; 3(2): 65-88. doi: 10.22051/bmr.2017.6795.1005


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.