دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها367
تعداد مقالات2,834
تعداد مشاهده مقاله3,431,179
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,009,103
موسوی, سید نجم الدین, قلی پور, زهرا. (1395). تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی). جلوه هنر, 3(2), 89-106. doi: 10.22051/bmr.2017.7846.1034
سید نجم الدین موسوی; زهرا قلی پور. "تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی)". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 89-106. doi: 10.22051/bmr.2017.7846.1034
موسوی, سید نجم الدین, قلی پور, زهرا. (1395). 'تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی)', جلوه هنر, 3(2), pp. 89-106. doi: 10.22051/bmr.2017.7846.1034
موسوی, سید نجم الدین, قلی پور, زهرا. تاثیر شرایط اطمینان و عدم‌اطمینان در انتخاب برند تقلیدی (مطالعه موردی مشتریان داروخانه های شبانه روزی). جلوه هنر, 1395; 3(2): 89-106. doi: 10.22051/bmr.2017.7846.1034


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.