دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها367
تعداد مقالات2,834
تعداد مشاهده مقاله3,431,203
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,009,116
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 3(2), 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
سید محمد طباطبایی نسب; فهیمه ماه آور پور. "بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای". جلوه هنر, 3, 2, 1395, 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. (1395). 'بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای', جلوه هنر, 3(2), pp. 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.
طباطبایی نسب, سید محمد, ماه آور پور, فهیمه. بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. جلوه هنر, 1395; 3(2): 37-64. doi: 10.22051/bmr.2017.4524.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.