دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها371
تعداد مقالات2,858
تعداد مشاهده مقاله3,584,507
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,099,430
فرجام فرد, راضیه, شاه طهماسبی, اسماعیل. (1395). بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت). جلوه هنر, 3(5), 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052
راضیه فرجام فرد; اسماعیل شاه طهماسبی. "بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)". جلوه هنر, 3, 5, 1395, 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052
فرجام فرد, راضیه, شاه طهماسبی, اسماعیل. (1395). 'بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)', جلوه هنر, 3(5), pp. 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052
فرجام فرد, راضیه, شاه طهماسبی, اسماعیل. بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت). جلوه هنر, 1395; 3(5): 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.