دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات2,778
تعداد مشاهده مقاله3,121,901
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,841,835
مبارکی, مسلم, سالارزهی, حبیب اله, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 3(5), 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
مسلم مبارکی; حبیب اله سالارزهی; عبدالباسط مرادزاده. "نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت". جلوه هنر, 3, 5, 1395, 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
مبارکی, مسلم, سالارزهی, حبیب اله, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). 'نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت', جلوه هنر, 3(5), pp. 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
مبارکی, مسلم, سالارزهی, حبیب اله, مرادزاده, عبدالباسط. نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 1395; 3(5): 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.