دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها393
تعداد مقالات3,067
تعداد مشاهده مقاله4,261,447
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,575,446
مبارکی, مسلم, سالارزهی, حبیب اله, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 3(5), 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
مسلم مبارکی; حبیب اله سالارزهی; عبدالباسط مرادزاده. "نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت". جلوه هنر, 3, 5, 1395, 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
مبارکی, مسلم, سالارزهی, حبیب اله, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). 'نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت', جلوه هنر, 3(5), pp. 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
مبارکی, مسلم, سالارزهی, حبیب اله, مرادزاده, عبدالباسط. نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 1395; 3(5): 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.