دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها431
تعداد مقالات3,346
تعداد مشاهده مقاله4,525,080
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,850,338
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 3(1), 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
حبیب اله سالارزهی; مسلم مبارکی; عبدالباسط مرادزاده. "نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). 'نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت', جلوه هنر, 3(1), pp. 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 1395; 3(1): 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.