دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,196
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,555
صلواتیان, سیاوش, نعمتی انارکی, داود, ارژنگ, محمد. (1395). شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران. جلوه هنر, 3(1), 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060
سیاوش صلواتیان; داود نعمتی انارکی; محمد ارژنگ. "شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060
صلواتیان, سیاوش, نعمتی انارکی, داود, ارژنگ, محمد. (1395). 'شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران', جلوه هنر, 3(1), pp. 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060
صلواتیان, سیاوش, نعمتی انارکی, داود, ارژنگ, محمد. شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران. جلوه هنر, 1395; 3(1): 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب