دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,962
تعداد مشاهده مقاله3,960,997
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,324,850
محمدی فر, یوسف, روستا, احمد, حمیدی زاده, محمد رضا, قره چه, منیژه. (1395). مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(5), 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
یوسف محمدی فر; احمد روستا; محمد رضا حمیدی زاده; منیژه قره چه. "مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 5, 1395, 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
محمدی فر, یوسف, روستا, احمد, حمیدی زاده, محمد رضا, قره چه, منیژه. (1395). 'مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(5), pp. 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
محمدی فر, یوسف, روستا, احمد, حمیدی زاده, محمد رضا, قره چه, منیژه. مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(5): 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.