دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها431
تعداد مقالات3,346
تعداد مشاهده مقاله4,525,077
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,850,336
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. (1395). مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(1), 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
احمد روستا; منیژه قره چه; محمد رضا حمیدی زاده; یوسف محمدی فر. "مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. (1395). 'مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(1), pp. 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(1): 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.