دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,972
تعداد مشاهده مقاله3,984,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,338,943
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 2(4), 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی". جلوه هنر, 2, 4, 1394, 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). 'تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی', جلوه هنر, 2(4), pp. 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 1394; 2(4): 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.