دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,888
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,724
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 2(2), 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). 'تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی', جلوه هنر, 2(2), pp. 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 1394; 2(2): 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب