دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات2,770
تعداد مشاهده مقاله2,928,614
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,736,282
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 2(4), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
مجید محمدشفیعی; یزدان رحمت بادی. "تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند". جلوه هنر, 2, 4, 1394, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). 'تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند', جلوه هنر, 2(4), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 1394; 2(4): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.