دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,778
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,428
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 2(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
مجید محمدشفیعی; یزدان رحمت بادی. "تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). 'تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند', جلوه هنر, 2(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 1394; 2(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب