دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات2,778
تعداد مشاهده مقاله3,142,536
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,851,315
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. (1394). تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد). جلوه هنر, 2(4), 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
حسین امینی کسبی; محمدرحیم اسفیدانی; محمد علی شاه حسینی. "تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)". جلوه هنر, 2, 4, 1394, 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. (1394). 'تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)', جلوه هنر, 2(4), pp. 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد). جلوه هنر, 1394; 2(4): 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.