دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,048
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,451
طباطبایی نسب, سید محمد, نوری, ابوالفضل, ابراهیم زاده پزشکی, رضا. (1393). پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو). جلوه هنر, 1(1), 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218
سید محمد طباطبایی نسب; ابوالفضل نوری; رضا ابراهیم زاده پزشکی. "پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218
طباطبایی نسب, سید محمد, نوری, ابوالفضل, ابراهیم زاده پزشکی, رضا. (1393). 'پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)', جلوه هنر, 1(1), pp. 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218
طباطبایی نسب, سید محمد, نوری, ابوالفضل, ابراهیم زاده پزشکی, رضا. پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو). جلوه هنر, 1393; 1(1): 101-125. doi: 10.22051/bmr.2014.1218


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب