دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,043
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,022

1.

طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 15-64
وجیهه السادات شجاعی؛ میراحمد امیرشاهی؛ ندا عبدالوند

2.

واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکز خرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی

صفحه 65-108
مونا صادقیان؛ کامبیز حیدرزاده؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش

3.

نگاشت شبکه ادراکی همراه اول با استفاده از نقشه مفهومی برند

صفحه 109-133
زهره دهدشتی شاهرخ

4.

شناسایی عوامل کلیدی ارتقاء برند‌ رهبری با استفاده از روش دلفی ‌فازی

صفحه 135-168
سیدنجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد؛ سیده نسیم موسوی

5.

آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 169-209
حسین نوروزی؛ رویا بیگی

6.

شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی

صفحه 211-248
علی قربانی؛ فربد فخرالدین


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب