دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,275
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,495

1.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی

صفحه 15-60
کاظم عسکری فر؛ محمدحسین رونقی؛ ریحانه ره نورد

2.

تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )

صفحه 61-92
فاطمه رحیمی چیتگر؛ علیرضا مقدسی

3.

فراتحلیل پیشران‌ها و پیامدهای برند کارفرما در ایران

صفحه 93-124
بلال پناهی

4.

شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای

صفحه 125-148
اسماعیل شاه طهماسبی؛ اسحاق قورچی بیگی

5.

بررسی تأثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تأمین اجتماعی استان همدان

صفحه 149-194
علی اصغری صارم؛ معصومه خدادادی؛ مهدی سعیدی

6.

تحلیل نقش نظارتی شرکت(ویژگی های مدیریتی و کمیته حسابرسی) بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی فرهنگی و تخمین گر خطی و غیرخطی

صفحه 195-236
سید حسام وقفی؛ صدیقه کامران راد؛ امید سروی؛ علی فیاض


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب