آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,873
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,356

1.

رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی

صفحه 15-64
زانیار شیخه پور؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری مؤید

2.

مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان

صفحه 65-81
موسی رحیمی؛ مجید محمد شفیعی؛ آذرنوش انصاری طادی؛ محمود بت شکن

3.

تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران

صفحه 83-113
نازیلا نیاکان لاهیجی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور

4.

طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 115-145
مهدی ناظمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده؛ مهدی طالب پور؛ دی تاد داناوان

5.

ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی

صفحه 147-181
علیرضا مزیدی؛ محمدرضا باقرزاده؛ اسداله مهرآرا؛ یوسف قلی پور کنعانی

6.

بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای)

صفحه 183-217
فراز صادق وزیری؛ سهیلا خادمی؛ مهدی طیب زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب