آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,086
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,765

1.

تحلیلی از نقش بافتار و کنشگران سیاستی در فرایند وضع سیاست های آموزشی

صفحه 7-28
عباس عباس پور؛ علی خورسندی؛ کیوان مرادی

2.

مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهان

صفحه 29-74
مصطفی باقریان فر؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ محمدرضا آهنچیان

3.

چگونگی آموزش تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب در محیط مدارس مورد مطالعه: دانش آموزان ابتدایی استان اردبیل

صفحه 75-90
اسماعیل سلیمانی؛ رقیه نوری پور لیاولی؛ حسن احمدی؛ سیمین حسینیان

4.

ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی

صفحه 91-120
آمنه ملامحمدی؛ مرتضی کرمی؛ حسین جعفری ثانی؛ مهناز معلم

5.

تبیین مولفه های حقوق شهروندی در سند برنامه درسی ملی با تاکید بر روش آنتروپی شانون

صفحه 121-146
مهدیه خسروی؛ پروین صمدی

6.

اعتبار سنجی مولفه های دانشگاه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی

صفحه 147-172
مریم سادات قریشی خوراسگانی

7.

واکاوی رویکرد معنویت گرایانه ‏‏ی مارتین بوبر به اخلاق معلمی

صفحه 173-194
محمد احمدغلامی؛ محمدحسین حیدری؛ حسن علی بختیار نصرآبادی

8.

مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

صفحه 195-224
هوشنگ خشنود؛ سعید بختیار پور؛ رضا پاشا؛ ساسان باوی

9.

تدوین و آزمون مدل ظرفیت مدارس برای مشارکت والدین

صفحه 225-248
رفیق حسنی؛ ژینو حسنی

10.

توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری

صفحه 249-282
سعید شکوری مغانی؛ بختیار شعبانی ورکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب