دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,603
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,255

1.

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

2.

طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند

صفحه 35-78
علیرضا نعلچی کاشی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ زهره طباطبایی نسب؛ شهناز نایب زاده

3.

اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 79-106
نادر مظلومی؛ سید علی اکبر افجه؛ سمانه بیات سرمدی

4.

تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری

صفحه 134-107
فاطمه مشکدانیان؛ معصومه حسین زاده شهری

5.

اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی

صفحه 135-168
میثم عاقلی؛ فاطمه آجرلو

6.

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب