آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,492,884
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,590

1.

بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی

صفحه 11-42
حامد صدیقی؛ محسن اکبری؛ آزاده کاظمی نیا

2.

اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی

صفحه 43-68
سید مسلم علوی؛ سید محمد هاشم موسوی حقیقی

3.

طراحی مدل برند آفرینی شهری ورزشی با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 69-106
میثم نوری خان یوردی؛ معصومه کلاته

4.

شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)

صفحه 107-132
مهران رضوانی؛ کبری گودرزی؛ امیر مشهدی فراهانی

5.

بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان

صفحه 131-170
زهرا شیرازیان

6.

فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام گرفته در ایران)

صفحه 173-200
قاسم بخشنده؛ علی کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب