آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها931
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,491,588
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,209

1.

گفتمان کاوی الگوهای ذهنی خریداران محصولات جعلی برندهای لوکس بر مبنای روش شناسی کیو

صفحه 13-40
سید حمید خداداد حسینی؛ سهیل نجات؛ مسلم هاشمی

2.

تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر برند

صفحه 41-78
مجید محمدشفیعی؛ سمیه احمدزاده

3.

بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد)

صفحه 79-106
علی شیرازی؛ فرشته صادقی

4.

ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی

صفحه 107-134
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ محمد علی سیاه سرانی کجوری

5.

عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند

صفحه 135-172
آزاده امتی؛ آرمان احمدی زاد؛ پرویز کفچه

6.

تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز

صفحه 173-190
فضل اله کاظمی؛ انوشیروان بافندکار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب