آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,041
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,726

1.

پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

صفحه 11-48
محمدرضا حمیدی زاده؛ علیرضا غدیری؛ منیژه قره چه؛ کاوه بازرگان

2.

بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن

صفحه 49-78
سید مسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

3.

بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت

صفحه 79-118
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ علی حسین حسین زاده؛ طیبه خبیر

4.

طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 119-148
عباس صالح اردستانی؛ سمانه پارسا؛ بهروز قاسمی

5.

تاثیر ابعاد ارزشی برند لوکس، بر رفتار خرید مشتریان در صنعت ساختمان (مطالعه موردی شهر تهران)

صفحه 149-180
منیژه حقیقی نسب؛ رویا اسلامی؛ فاطمه داورپناه کیاسرائی

6.

تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی

صفحه 181-214
محمد رضا کریمی علویجه؛ مهدی حقیقی کفاش؛ مهسا نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب