آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها931
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,492,148
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,413

1.

تاثیر روابط بیرونی مدیر و سازمان بر مزیت رقابتی شرکت با تبیین نقش تصویر و اعتبار برند (شرکت مورد مطالعه در صنعت ساختمان)

صفحه 13-37
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیچ

2.

یادداشت سردبیر

صفحه 10-12

3.

نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس

صفحه 39-66
مهدی جعفرزاده کناری؛ قاسم بخشنده؛ عبدالحمید ابراهیمی

4.

بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران

صفحه 67-92
هاشم آقازاده؛ محمد علی شاه حسینی؛ فاطمه پریشان

5.

تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند

صفحه 93-114
زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی یاراحمدی؛ حنظله زینوند لرستانی؛ عاطفه کاشی پزان جوان

6.

هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)

صفحه 115-134
سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ محمود سمیعی نصر

7.

الگوی عوامل مؤثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه

صفحه 135-158
ندا عبدالوند؛ حامد حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب