تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 938 |
تعداد مقالات | 7,697 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,623,346 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,986,128 |
1. | اعتبار یابی و روایی مقیاس بهره همدلی برای دانشآموزان دبیرستانی | |
صفحه 9-28 | ||
عباس ابوالقاسمی | ||
2. | مطالعه تطبیقی نیازهای انتقالی دانشآموزان ایرانی و کانادایی با آسیبهای بینایی | |
صفحه 29-46 | ||
طیبه زندی پور؛ عذرا دبیری اصفهانی؛ فرزانه ناهیدپور | ||
3. | ادراک از ساختار کلاس و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطهای متغیرهای انگیزشی و شناختی | |
صفحه 47-66 | ||
الهه حجازی؛ زهرا نقش؛ علی اکبر سنگری | ||
4. | ارزیابی شناختی، مقابله هیجان مدار با تعارضات خانواده و سلامت کودک: بررسی نظریه شناختی استرس در کودکان دبستانی | |
صفحه 67-84 | ||
فاطمه قره باغی؛ مریم وفایی | ||
5. | رابطه بین سخت کوشی و مشکلات بین شخصی | |
صفحه 85-106 | ||
محمدعلی بشارت | ||
6. | بررسی رابطه هوش عاطفی با کیفیت زندگی و ابعاد آن | |
صفحه 107-128 | ||
فریده یوسفی؛ هاجر صفری | ||
7. | بررسی رابطه مؤلفههای عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان | |
صفحه 129-148 | ||
محمدرضا غفوری ورنوسفادرانی؛ محسن گلپرور | ||