آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,896
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,366

1.

تبیین اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان بر مبنای سبک‌های دلبستگی: تعیین نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی

صفحه 7-19
محمدآقا دلاورپور؛ فائزه بابا احمدی میلانی؛ فاطمه اکبری

2.

اثربخشی مشاورۀ گروهی مبتنی بر سرمایۀ روان‌شناختی بر مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان نوجوان دختر

صفحه 21-34
فاطمه سادات حسینی؛ یاسر مدنی؛ عباس جواهری؛ روح اله دهقانی بنادکی

3.

تبیین حضور اجتماعی دانشجویان دوره‌های برخط بر اساس حضور شناختی، خودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخط (مورد مطالعه: دانشجویان دوره های برخط دانشگاه پیام نور)

صفحه 35-48
مجید ربانی؛ حسین حافظی؛ محمود اکرامی؛ محمد رضا سرمدی

4.

تأثیر بازی‌های بومی-محلی بر اساس رویکردهای آموزشی قیودمحور و تدریس بازی برای فهمیدن بر یادگیری ناآشکار دانش‌آموزان دختر

صفحه 49-59
مینا کشاورز؛ حسن محمدزاده

5.

طراحی و آزمودن الگویی از پیشایند و پیامدهای رسالت شغلی در معلمان

صفحه 61-73
بتول سادات محمدی؛ عبدالزهرا نعامی؛ اقبال زارعی؛ علی خلفی

6.

ارائۀ مدل تأثیر تعارض والد_ فرزند و عملکرد خانوادۀ اصلی بر پرخاشگری با میانجی گری کمال گرایی و سبک های هویت در دانش آموزان

صفحه 75-92
شهناز محمدی؛ مه سیما پورشهریاری؛ یحیی یاراحمدی

7.

اثربخشی خواندن داستان‌های محلی آذربایجان بر عملکرد خواندن دانش آموزان تُرک‌زبان نارساخوان

صفحه 93-103
شبنم سلجوقی؛ هیمن محمودفخه؛ صبری کریمی

8.

تأثیر اتاق فرار آموزشی بر خلاقیت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی

صفحه 105-115
رحیم مرادی؛ معصومه سادات ابطحی؛ مجتبی کریمیان

9.

جایگاه سواد رسانه ای در کتاب های درسی دورۀ متوسطۀ اول

صفحه 117-131
مرضیه معتمدی محمدآبادی؛ عباس اسدی

10.

بررسی میزان توجه به مؤلفه های جرئت ورزی در کتب مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون و تاپسیس

صفحه 133-146
فریده نصیری؛ خدیجه سادات طباطبایی؛ سید موسی طباطبائی

11.

تحلیل برنامۀ راهبردی دانشگاههای کشور بر اساس مؤلفه های توسعۀ پایدار

صفحه 147-162
زهرا پاکباز؛ فریبا عدلی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی

12.

شناسایی مرزهای حرفه ای در روابط بین استاد و دانشجو در بستر دانشگاهی

صفحه 163-174
نگار محمدی؛ کیومرث عزیزملایری؛ محسن نظرزاده زارع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب