آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها893
تعداد مقالات7,344
تعداد مشاهده مقاله11,805,782
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,302,602
میرمهدی, سید مهدی, موسوی, سید مهدی. (1403). بررسی رابطه بین تجربه غرقگی آنلاین و آمیخته شدن با برند با توجه به نقش قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا). جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
سید مهدی میرمهدی; سید مهدی موسوی. "بررسی رابطه بین تجربه غرقگی آنلاین و آمیخته شدن با برند با توجه به نقش قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا)". جلوه هنر, , , 1403, -. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
میرمهدی, سید مهدی, موسوی, سید مهدی. (1403). 'بررسی رابطه بین تجربه غرقگی آنلاین و آمیخته شدن با برند با توجه به نقش قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا)', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
میرمهدی, سید مهدی, موسوی, سید مهدی. بررسی رابطه بین تجربه غرقگی آنلاین و آمیخته شدن با برند با توجه به نقش قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا). جلوه هنر, 1403; (): -. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب