دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,622,779
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,940
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 10(4), 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
حسین فریدنیا; علی صابری; محمد حسین قربانی. "تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). 'تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی', جلوه هنر, 10(4), pp. 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 1402; 10(4): 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب