آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها868
تعداد مقالات7,129
تعداد مشاهده مقاله11,463,274
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,988,978
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 10(3), -. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
حسین رضایی دولت آبادی; ارش نقاش. "بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور". جلوه هنر, 10, 3, 1402, -. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). 'بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور', جلوه هنر, 10(3), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 1402; 10(3): -. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب