آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها891
تعداد مقالات7,335
تعداد مشاهده مقاله11,777,749
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,275,268
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. (1402). بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا). جلوه هنر, 10(2), 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
حسین نوروزی; سهیلا خدامی; سیدسجاد جلالی. "بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. (1402). 'بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)', جلوه هنر, 10(2), pp. 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243
نوروزی, حسین, خدامی, سهیلا, جلالی, سیدسجاد. بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا). جلوه هنر, 1402; 10(2): 47-74. doi: 10.22051/bmr.2022.37197.2243


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب