آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,472
تعداد مشاهده مقاله12,084,236
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,551,069
راستی, فرشته, طباطبایی نسب, سید محمد, الحسینی المدرسی, سید مهدی, سعیدا اردکانی, سعید, پوررضایی, مجتبی. (1402). توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی. جلوه هنر, 10(2), 75-130. doi: 10.22051/bmr.2022.40331.2341
فرشته راستی; سید محمد طباطبایی نسب; سید مهدی الحسینی المدرسی; سعید سعیدا اردکانی; مجتبی پوررضایی. "توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 75-130. doi: 10.22051/bmr.2022.40331.2341
راستی, فرشته, طباطبایی نسب, سید محمد, الحسینی المدرسی, سید مهدی, سعیدا اردکانی, سعید, پوررضایی, مجتبی. (1402). 'توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی', جلوه هنر, 10(2), pp. 75-130. doi: 10.22051/bmr.2022.40331.2341
راستی, فرشته, طباطبایی نسب, سید محمد, الحسینی المدرسی, سید مهدی, سعیدا اردکانی, سعید, پوررضایی, مجتبی. توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی. جلوه هنر, 1402; 10(2): 75-130. doi: 10.22051/bmr.2022.40331.2341


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب