آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها899
تعداد مقالات7,400
تعداد مشاهده مقاله11,855,780
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,353,549
باقری طالقانی, ابراهیم, عمادی, اشرف. (1402). روش‌شناسی ارزیابی و بهینه‌سازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفه‌های تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیش‌خورد و بازخورد). جلوه هنر, 15(4), 7-20. doi: 10.22051/jjh.2023.42948.1936
ابراهیم باقری طالقانی; اشرف عمادی. "روش‌شناسی ارزیابی و بهینه‌سازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفه‌های تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیش‌خورد و بازخورد)". جلوه هنر, 15, 4, 1402, 7-20. doi: 10.22051/jjh.2023.42948.1936
باقری طالقانی, ابراهیم, عمادی, اشرف. (1402). 'روش‌شناسی ارزیابی و بهینه‌سازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفه‌های تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیش‌خورد و بازخورد)', جلوه هنر, 15(4), pp. 7-20. doi: 10.22051/jjh.2023.42948.1936
باقری طالقانی, ابراهیم, عمادی, اشرف. روش‌شناسی ارزیابی و بهینه‌سازی طراحی محصولات از مسیر تجزیه و تحلیل مولفه‌های تعاملی (با تاکید بر سه مولفه افردنس، پیش‌خورد و بازخورد). جلوه هنر, 1402; 15(4): 7-20. doi: 10.22051/jjh.2023.42948.1936


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب