آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,388
تعداد مشاهده مقاله11,849,621
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,347,028
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو; فاطمه صفری کلاچائی. "اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری". جلوه هنر, , , 1402, -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). 'اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, 1402; (): -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب