آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,522
تعداد مشاهده مقاله12,233,392
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,652,402
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila. (1401). Investigating Brand Equity in Sports Product Advertisements and Recommending it to Consumers. جلوه هنر, 2(2), 169-181. doi: 10.22051/sbj.2022.41652.1050
Mohammad Saeid Kiani; Leila Nazari. "Investigating Brand Equity in Sports Product Advertisements and Recommending it to Consumers". جلوه هنر, 2, 2, 1401, 169-181. doi: 10.22051/sbj.2022.41652.1050
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila. (1401). 'Investigating Brand Equity in Sports Product Advertisements and Recommending it to Consumers', جلوه هنر, 2(2), pp. 169-181. doi: 10.22051/sbj.2022.41652.1050
Kiani, Mohammad Saeid, Nazari, Leila. Investigating Brand Equity in Sports Product Advertisements and Recommending it to Consumers. جلوه هنر, 1401; 2(2): 169-181. doi: 10.22051/sbj.2022.41652.1050


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب