آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها908
تعداد مقالات7,477
تعداد مشاهده مقاله12,079,195
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,546,145
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. (1401). بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19. جلوه هنر, 9(3), 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
نسرین رسولی; محمد مهدی دوالی; الهه سیدی. "بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19". جلوه هنر, 9, 3, 1401, 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. (1401). 'بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19', جلوه هنر, 9(3), pp. 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19. جلوه هنر, 1401; 9(3): 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب