دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها945
تعداد مقالات7,792
تعداد مشاهده مقاله12,937,583
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,186,373
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. (1401). بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19. جلوه هنر, 9(3), 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
نسرین رسولی; محمد مهدی دوالی; الهه سیدی. "بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19". جلوه هنر, 9, 3, 1401, 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. (1401). 'بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19', جلوه هنر, 9(3), pp. 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19. جلوه هنر, 1401; 9(3): 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب