دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,000
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,012
فاطمی, فرزانه, حاجی پور, بهمن. (1401). تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور. جلوه هنر, 9(2), 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241
فرزانه فاطمی; بهمن حاجی پور. "تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241
فاطمی, فرزانه, حاجی پور, بهمن. (1401). 'تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور', جلوه هنر, 9(2), pp. 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241
فاطمی, فرزانه, حاجی پور, بهمن. تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور. جلوه هنر, 1401; 9(2): 43-78. doi: 10.22051/bmr.2022.37981.2241


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب