آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,386
تعداد مشاهده مقاله11,835,427
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,331,954
اسکندری, نفیسه, محمدی نسب, مهدی. (1401). برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش. جلوه هنر, 9(1), 139-186. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272
نفیسه اسکندری; مهدی محمدی نسب. "برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش". جلوه هنر, 9, 1, 1401, 139-186. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272
اسکندری, نفیسه, محمدی نسب, مهدی. (1401). 'برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش', جلوه هنر, 9(1), pp. 139-186. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272
اسکندری, نفیسه, محمدی نسب, مهدی. برندهای ملی در مقابل برندهای فروشگاهی: تاثیر احساس نسبت به برندهای ملی بر احساس نسبت به برندهای فروشگاهی در صنعت فرش. جلوه هنر, 1401; 9(1): 139-186. doi: 10.22051/bmr.2022.38368.2272


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب