دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,622,258
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,850
محمدحسینی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, بحرینی‌زاد, منیژه. (1401). سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ. جلوه هنر, 9(1), 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129
زهرا محمدحسینی; مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی‌زاد. "سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ". جلوه هنر, 9, 1, 1401, 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129
محمدحسینی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, بحرینی‌زاد, منیژه. (1401). 'سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ', جلوه هنر, 9(1), pp. 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129
محمدحسینی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, بحرینی‌زاد, منیژه. سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ. جلوه هنر, 1401; 9(1): 13-54. doi: 10.22051/bmr.2022.35566.2129


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب