آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,449,711
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,975,873
داننده, سمیرا, محمدی زنوزق, زهره. (1401). تأثیر آموزش نگارش به شیوه ی انفرادی و مشارکتی بر روانی، صحت، و پیچیدگی مهارت نوشتاری دانش آموزان سطح متوسط ایرانی: آموزش چندرسانه ای. جلوه هنر, 14(44), 115-144. doi: 10.22051/jlr.2022.36873.2060
سمیرا داننده; زهره محمدی زنوزق. "تأثیر آموزش نگارش به شیوه ی انفرادی و مشارکتی بر روانی، صحت، و پیچیدگی مهارت نوشتاری دانش آموزان سطح متوسط ایرانی: آموزش چندرسانه ای". جلوه هنر, 14, 44, 1401, 115-144. doi: 10.22051/jlr.2022.36873.2060
داننده, سمیرا, محمدی زنوزق, زهره. (1401). 'تأثیر آموزش نگارش به شیوه ی انفرادی و مشارکتی بر روانی، صحت، و پیچیدگی مهارت نوشتاری دانش آموزان سطح متوسط ایرانی: آموزش چندرسانه ای', جلوه هنر, 14(44), pp. 115-144. doi: 10.22051/jlr.2022.36873.2060
داننده, سمیرا, محمدی زنوزق, زهره. تأثیر آموزش نگارش به شیوه ی انفرادی و مشارکتی بر روانی، صحت، و پیچیدگی مهارت نوشتاری دانش آموزان سطح متوسط ایرانی: آموزش چندرسانه ای. جلوه هنر, 1401; 14(44): 115-144. doi: 10.22051/jlr.2022.36873.2060


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب