دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,377
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,135
صادقی جعفری, جواد, آرمنده, فاطمه. (1400). بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان. جلوه هنر, 19(2), 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380
جواد صادقی جعفری; فاطمه آرمنده. "بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان". جلوه هنر, 19, 2, 1400, 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380
صادقی جعفری, جواد, آرمنده, فاطمه. (1400). 'بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان', جلوه هنر, 19(2), pp. 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380
صادقی جعفری, جواد, آرمنده, فاطمه. بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان. جلوه هنر, 1400; 19(2): 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب